lauantai 15. elokuuta 2015

Aikuisten värityskirjat



Aikuisten värityskirjat ovat nyt suuri hitti. Minulla oli ilo saada kolme aikuisten värityskirjaa arvostelukappaleiksi. Positiivareilta on ilmestynyt Aikuisten värityskirja. Kirjassa on 20 värityskuvaa ja kirja on kierresidottu. Väritettäviä kuvia on luontokuvista mandaloihin. Löytyypä kirjasta myös yksi jouluaiheinen värityskuva. Kirjan on kuvittanut Anita Polkutie. Positiivareiden värityskirjasarjaan kuuluu myös Aikuisen värityskirja - Huoneentaulut, jossa on erilaisia tekstejä / mietelauseita väritettäväksi.


Väritä itsellesi mielenrauhaa on Atena-kustannuksen kirja ja sitä myydään tällä hetkellä vain Suomalaisissa kirjakaupoissa 15.10. saakka ja sen jälkeen sitä voi ostaa kaikilta hyvinvarustelluilta jälleenmyyjiltä. Kirjassa on 100 värityskuvaa. Kirjassa on paljon mandalatyyppisiä kuvioita, luontoaihetta ja pieniä yksityiskohtia.



Väriterapia taidekirjassa värityskuvat on jaettu viiten teemaan. Teemat ovat eläinkunta, kuviot, henkisyys, luonto ja taide. Osassa väritettävät kuviot ovat todella pieniä. Laskelmieni mukaan kirjassa on 57 värityskuvaa.


Kaikissa kolmessa värityskirjassa on erityisesti luontoaiheisia ja mandalakuvioita. Eniten värityskuvia on kirjassa "Väritä itsellesi mielenrauhaa". Sen kirjan kansikuva on minua eniten miellyttävä. Väritystehtävät ovat kaikissa kivoja.

Olen täysin hurahtanut näihin värityskirjoihin. Värittäminen jatkuu, onneksi värityskirjoissa on kuvia paljon. Aikuisten värityskirjat ovat nyt buumi, monien kirjojen painokset ovat olleet loppuunmyytyjä ja kirjoja painetaan vauhdilla lisää. 

Olen aikaisemmin kirjoittanut Aikuisten värityskirjoista nämä tekstit:
Väritysterapiaa
Mandala (ja hyvän olon värityskirja)

4 kommenttia:

  1. Kuinka ajankohtainen postaus - minulle! Ostin juuri viikko sitten elämäni ensimmäisen aikuisten värityskirjan. :) Halusin alan "klassikon", joka oli myyty keväällä Suomessa loppuun, Johanna Basfordin Secret Gardenin, joka on ihana ja koukuttava. Täynnä brittiläistä puutarhatunnelmaa ja salaisen puutarhan fiilistä. Värittäminen on kyllä jotenkin koukuttavaa - ja rauhoittavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, olen nähnyt tuon Secret Gardenin, se on ihana. Minä olen ihan hulluna värittämiseen. Tykkäsin siitä jo lapsena ja edelleenkin se on kivaa.

      Poista
  2. Nämä ovat kivoja ja täältäkin löytyy yksi. Kutsuu värittämään, mutta kappas hieman ahdistaa ryhtyä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt vaan kynät teräviksi ja värittämään! Siitä se ahdistus lievittyy.

      Poista

Kommentit ilahduttavat aina!