lauantai 14. maaliskuuta 2015

Arvonnan voittaja ja kiitollisuuden aiheita kuluneelta viikolta


Blogini 1 v arvonta on suoritettu. Kiitoksia kaikille osallistuneille ja tervetuloa uusille lukijoille lukijoiksi.

Kortit ja magneetit voittaa Elsa-Aalia. Laitatko minulle meilillä osoitteesi heli (at) kasvuntaika.fi, niin postitan sinulle tuotteet ensi viikolla.


Kirjaan muutaman kiitollisuuden aiheen kuluneelta viikolta:

* Kevät ja aurinko. Valo. Siinä missä jotkut saavat voimaa syksystä ja pimeydestä, minä saan energiaa valosta ja auringosta.

* Tällä(kin) viikolla olen ollut kiitollinen siitä, että saan tehdä niin vaihtelevia työjuttuja saman viikon aikana. Kuluneella viikolla olen ohjannut liikuntaryhmiä, vauvahierontakursseja ja luennoinut vauvojen uniasioista ja myös teemalla "myönteisiä keinoja kasvatukseen"

* Yritykselläni on vihdoinkin logo! Myös nettisivujen ilmettä on uudistettu.

* Olin tänään katsomassa poikien kanssa Cirque du Soleilin esityksen "Quidam" ja olihan se hieno spektaakkeli. Mukava reissu.


* Kevään merkit ulkona. Kohta pääsee jo puutarhahommiin. Toisaalta mieleni viestittää, että tämähän tarkoittaa että ilmastonmuutos etenee. Ja myös sitä, että siitepölykausi on pian alkamassa ja lääkitys vielä aloittamatta. Silti olen tällä hetkellä todella kiitollinen keväästä. Huomenna avataan grillikausi.

* Olen myös kiitollinen siitä, että olen löytänyt elämässäni oman polkuni ja seuraan sitä ilolla.

* Olen aloittamassa ensi viikolla myös jotain ihan uutta, ilokuvausprosessia. Ehkä kerron tästä vielä lisää myöhemmin. Iso askel minulle. Minulle, joka en pidä kameroista ja näytän omasta mielestäni aina kuvissa kamalalle.

Millaisia kiitollisuuden aiheita sinun viikkoosi on kuulunut?

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä! Pidän tosi paljon sekä bannerilogosta että neliölogosta.

      Poista
  2. pitäis muistaakin tuo kiitollisuus useamminkin!kiva logo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitollisuuden muistaminen on tärkeää. Ja vaikka sen tärkeyden tiedostaa, se silti saattaa hukkua arjen mössöihin.

      Poista
  3. Onnea arvonnan voittajalle! Ilokuvaus kuulostaa mielenkiintoiselta! Minä olen tällä viikolla erityisen kiitollinen aiitä, että päästiin miehen kanssa kahdestaan viettämään vuorokausi kahdestaan hotellissa parisuhdekurssin merkeissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parisuhdekurssi miehen kanssa kuulostaa tosi hyvältä. Minäkin aina välillä olen katsellut parisuhdekursseja, mutta meillä ei ole ketään lastenhoitajaa ja siksi asia on jäänyt. Ilokuvausta odotan mielenkiinnolla, ensi viikolla on kuvaukseen kuuluva suunnittelukeskustelu ja sitten myöhemmin itse kuvaus.

      Poista

Kommentit ilahduttavat aina!