sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Satuhierontatunteja ympäri Suomea


Satuhieronta on rentoutumista ja rauhoittumista ilon ja leikin kautta. Satuhierontatunneilla pääsee löytöretkeilemään lapsen kanssa satujen ja myönteisen kosketuksen polulle. Se on satujen ja mielikuvien yhdistämistä kosketukseen ja kevyeen hierontaan. Satuhieronta on läsnäolevaa vuorovaikutusta ja lapsen itsetunnon tukemista. Satuhieronta mahdollistaa jakamattoman huomion hetkiä ja nähdyksi tulemista.

Tällä lapsilähtöisellä ja luovalla menetelmällä on myönteisiä vaikutuksia niin lasten kuin aikuistenkin hyvinvointiin. Satuhieronnassa yhdistyy kaksi lapsen kasvun ja kehityksen kannalta oleellista asiaa: satu ja hyvä kosketus.




Satuhieronnan ydinasioita:

Olet arvokas ja tärkeä.
Minulla on aikaa sinulle.
Olen tässä sinua varten.


Satuhierontatunteja on alkamassa ihan ympäri Suomea talven ja kevään 2015 aikana. Tiedot alkavista kursseista tulevat Satuhierontatunnit - nettisivulle. Suosittelen lämpimästi satuhierontaan osallistumista, se on ihanaa ja voimauttavaa sekä lapsille että aikuisille. Minulla on tulossa satuhierontatunteja sekä pelkästään vanhemmille että lapsille ja vanhemmille yhdessä. Tiedot minun kursseistani löytyy täältä. 

Olen aiemmin kirjoittanut  Satuhierontakirjasta. Se on ihana! Kasvun Taika - blogissani on kirjoitukset Vanhemmille suunnatuista satuhierontatunneista ja Satuhierontatunneista lapsille ja vanhemmille


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ilahduttavat aina!